Regulamin sklepu

Uwaga, bezpłatna dostawa nie dotyczy produktów wielkogabarytowych takich jak pawilony wyścigowe, opony itp. Opłata dodatkowa w wysokości: 50 złoty zostanie doliczona do zamówienia. 
Opłata jest jednorazowa i nie zwiększa się wraz z ilością, możesz więc zamówić nawet 100 produktów wielkogabarytowych, ale zapłacisz tylko raz.

Regulamin sklepu internetowego vmoto24.pl

Sklep internetowy vmoto24.pl jest prowadzony przez firmę Edyta Daniel Walkiwicz. Sklep działa według niniejszego regulaminu oraz polskiego prawa tj. Kodeksu Cywilnego, Ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz zmianie Kodeksu cywilnego (Dz. U. Nr 141 z 2002 r., poz.1176, z późn. zm.) oraz przepisy Ustawy o ochronie niektórych praw Konsumentów oraz odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. nr 22 z 2000r. ,poz.271 z późn. zm.)

Zabrania się kopiowania i rozpowszechniania zdjęć, grafik, banerów oraz opisów (w całości lub w części) BEZ ZGODY właściciela i administratora strony.

Zgodnie z Ustawą o Prawie Autorskim i Prawach Pokrewnych z dnia 4 lutego 1994 roku (Dz.U.94 Nr 24 poz. 83, sprost.: Dz.U.94 Nr 43 poz.170) wykorzystywanie autorskich pomysłów, rozwiązań, kopiowanie, rozpowszechnianie zdjęć, fragmentów grafiki, tekstów opisów w celach zarobkowych, bez zezwolenia autora jest zabronione i stanowi naruszenie praw autorskich oraz podlega karze. Znaki towarowe i graficzne są własnością odpowiednich firm i/lub instytucji.

1. Przyjmowanie zamówień.

  • Sklep prowadzi sprzedaż towarów i usług za pośrednictwem sieci Internet, oraz siedzibie tj jedynie odbiór towarów. Informacje o towarach i usługach Sklep zamieszcza na stronie www.vmoto24.pl
  • Klientem Sklepu może być osoba fizyczna posiadająca pełną lub ograniczoną zdolność do czynności prawnych oraz osoba prawna.
  • Zamówienia od Klientów są przyjmowane przez strony internetowe www.vmoto24.pl 7 dni w tygodniu i 24 godziny na dobę.
  • Klient, przesyłając do Sklepu zamówienie, składa ofertę zawarcia umowy sprzedaży zamawianych towarów lub usług ze Sklepem. Wysłane przez Sklep potwierdzenie przyjęcia zamówienia na podany przez Klienta adres e-mail stanowi oświadczenie o przyjęciu oferty, o której mowa powyżej. Sklep ma prawo zwrócić się do Klienta z prośbą o potwierdzenie zamówienia.
  • W celu złożenia zamówienia Klient musi dokonać:
    • wyboru zamawianych towarów lub usług,
    • wyboru sposobu oraz adresu dostawy.
    • wyboru sposobu płatności.
  • W przypadku niedostępności towaru w magazynie, u dostawców Sklepu lub z innych przyczyn i braku możliwości realizacji zamówienia Klienta, Sklep ma prawo do odstąpienia od umowy. Jeśli Klient dokonał zapłaty za towar, zwrot należności nastąpi w ciągu 14 dni od powiadomienia Klienta o odstąpieniu od umowy przez Sklep (wiadomość zostanie wysłana na wskazany przez Klienta adres e-mail).
  • Przedstawiona oferta w sklepie nie stanowi oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, jest jedynie zaproszeniem do zawarcia umowy (zgodnie z art. 71 k.c.). Zastrzegamy sobie prawo do niezrealizowania zamówień z ważnych powodów ekonomicznych, powodów związanych z błędem pisarskim przy określeniu cen towaru oraz opisu technicznego na stronie vmoto24.pl

2. Gwarancja najniższej ceny.

  • Ceny zawierają podatek VAT w wysokości 23%. Przedmiotem programu Gwarancja Najniższej Ceny są ceny brutto wyrażone w PLN.
  • Na bieżąco sprawdzamy ceny naszej konkurencji, aby mieć pewność, że oferujemy produkty w najlepszej cenie. Jeśli mimo to, znajdziesz produkt tańszy w innym miejscu, dopasujemy cenę, jeśli spełni określone przez nas warunki. Warunki Gwarancji Najniższej Ceny:
    • Gwarancja Najniższej Ceny jest ważna przez 14 dni od daty zakupu produktu
    • Gwarancja Najniższej Ceny bazuje na pierwotnej cenie konkurencji, tj. nie uwzględnia się rabatów ani promocji.
    • Konkurencja musi dostarczyć produkt do kraju zakupu
    • Musisz wysłać link do strony konkurencji która pokaże że:
      • Produkt jest dostępny w magazynie
      • Dostępny do natychmiastowego dostarczenia
      • Produkt ma taki sam Model / Rozmiar / Kolor itp.
    • Dotyczy wszystkich sprzedawców internetowych w  Polsce (witryny takie jak allegro, olx, eBay i Amazon nie są uwzględniane)
    • Gwarancja Najniższej Ceny nie uwzględnia kampanii promocyjnych i ofert outletu vmoto24.pl

3. Realizacja zamówień.

  • Czas dostawy poszczególnych towarów może różnić się w zależności od ich dostępności. Zwykle jest to od 1 do 3 dni roboczych od daty złożenia zamówienia. Czas ten może wydłużyć się, jeśli towar musi zostać sprowadzony od dostawcy.
  • Jeśli czas dostawy jest dłuższy, Klient jest o tym fakcie informowany za pomocą poczty elektronicznej. Klient ma prawo zmienić swoje zamówienie, ewentualnie z niego zrezygnować. Wszelkiego rodzaju zmiany w zamówieniu muszą odbywać się telefonicznie lub poprzez pocztę elektroniczną.
  • Kupując w vmoto24.pl Klient ma zawsze stały dostęp do aktualnego stanu magazynu Sklepu i może na bieżąco sprawdzić dostępność towaru poprzez stronę internetową
  • Dostawa odbywa się za pomocą dostępnych na stronie vmoto24.pl metod dostawy.
  • W przypadku wybranych towarów Sklep zastrzega sobie możliwość wyłączenia niektórych form dostawy.
  • Klient, odbierając przesyłkę powinien sprawdzić jej stan. W przypadku stwierdzenia zniszczenia lub naruszenia opakowania należy, w obecności kuriera lub pracownika poczty, sporządzić protokół szkody oraz udokumentować ją zdjęciem. Protokół szkody przesłany do Sklepu wraz ze zdjęciem ułatwi jej rozpatrzenie.

4. Płatności.

  • Wszystkie ceny wyrażone są w kwotach brutto i zawierają podatek VAT. Do cen może zostać doliczona opłata za przesyłkę. Klient jest każdorazowo informowany o ewentualnych opłatach za przesyłkę przed zaakceptowaniem zamówienia.
  • Klient może wybrać jedynie spośród dostępnych w Sklepie form płatności za zamówione towary:
    • Za pobraniem – zamówiony towar jest wysyłany paczką, a zapłatę za towar Klient dokonuje u kuriera lub przedstawiciela innej firmy świadczącej usługi pocztowe w momencie odbioru towaru.
    • Płatność na stronie Sklepu. Karta kredytowa/płatnicza, przelew zwykły lub elektroniczny za pośrednictwem systemu Przelewy24 oraz raty.
  • W przypadku wybranych towarów Sklep zastrzega sobie możliwość wyłączenia niektórych form płatności za zamówienie.
  • Zwroty płatności dokonywane są w ciągu 14 dni na konto z którego dokonana została płatność. W przypadku niemożności automatycznej identyfikacji numeru konta, na konto wskazane przez Klienta.
  • W celu zapewnienia bezpieczeństwa i wiarygodności w zakresie płatności internetowych, Sklep współpracuje z systemem Przelewy24. Sklep zobowiązuje się do współpracy jedynie z rzetelnymi partnerami, działających według polskiego prawa i posidającego zgodę Ministra Finansów lub innych organów sprawujących nadzór finansowy.

5. Reklamacje, wymiana i zwroty.

  • Sklep vmoto24.pl działa według niniejszego regulaminu oraz polskiego prawa tj. Kodeksu Cywilnego, Ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz zmianie Kodeksu cywilnego (Dz. U. Nr 141 z 2002 r., poz.1176, z późn. zm. ) oraz przepisy Ustawy o ochronie niektórych praw Konsumentów oraz odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. nr 22 z 2000r. ,poz.271 z późn. zm.)
  • Wymiany i zwroty odbywają się tylko za pomocą specjalnego formularza. W celu ułatwienia procesu wymiany i zwrotu towaru, do każdego zamówienia Sklep dołącza kartę, która służy do zwrotów i wymiany. Karta znajduje się na odwrocie rachunku/faktury dołączonej do przesyłki. W odpowiednim polu na odwrocie faktury, Klient powinien wyraźnie zaznaczyć czy chce wymienić czy też zwrócić towar.
  • Bezpłatna wymiana obejmuje jedynie pewną część asortymentu, jaką są ubrania i ochraniacze motocyklowe. Poprzez wymianę strony rozumieją wymianę produktu na ten sam produkt w innym rozmiarze. Bezpłatna wymiana musi obywać się za pomocą formularza o którym mowa w pkt. 2. Uwaga! Darmowy zwrot nie dotyczy wszystkich produktów..
  • Zwrot towarów jest możliwy do 14 dni od daty zakupu w Sklepie. Towar musi być w stanie identycznym z towarem nowym, nieuszkodzony, nieużywany w oryginalnym opakowaniu. UWAGA: Artykuły wykonane na indywidualne zlecenie np. wszelkiego rodzaju nadruki nie podlegają zwrotom. Sklep zastrzega sobie prawo do nieuznania zwrotu towaru, który nosi ślady użytkowania bądź uległ zniszczeniu.

W przypadku zwrotu towaru, pobierana jest opłata w kwocie 15 PLN.

W przypadku zwrotu towaru, koszty wysyłki ponosi Klient.

Obowiązek właściwego przygotowania towaru do wysyłki i zwrotu spoczywa po stronie Klienta.

Sklep nie przyjmuje paczek za pobraniem.

Zwroty płatności dokonywane są w ciągu 14 dni na konto z którego dokonana została płatność. W przypadku niemożności automatycznej identyfikacji numeru konta, na konto wskazane przez Klienta.

6. BEZPIECZEŃSTWO I POLITYKA PRYWARNOŚCI

 Zachowanie poufności danych jest dla 24MX niezwykle ważne i chcemy, aby każdy klient wiedział, w jaki sposób je przetwarzamy.

 Dlatego sporządziliśmy Politykę prywatności, która opisuje sposób ochrony i przetwarzania danych osobowych.

KTO KONTROLUJE TWOJE DANE OSOBOWE?

Przekazywane nam dane osobowe są kontrolowane przez jedno osobowądziałaność gospodarczą Edyta Daniel Walkiewicz. Chroni ona także Twoje dane na mocy odpowiedniego prawa o ochronie danych osobowych. 

Edyta Daniel Walkiewicz

87-600 Lipno

Polska

Rejestr firm: Urząd skarbowy w Lipno

Numer NIP: 8931124458

Autoryzowany przedstawiciel: Edyta Daniel Walkiewicz

JAKIE DANE OSOBOWE PRZETWARZAMY?

Będziemy przetwarzać dane osobowe, które nam przekażesz, w tym między innymi:

– dane kontaktowe, takie jak imię i nazwisko, adres, adres e-mail i numer telefonu

– informacje na temat zamówień

– adres IP

– jakie produkty i oferty zostały przez Ciebie kliknięte

– historia zakupów

– sposób nawigacji po stronie i kliknięte elementy

DLACZEGO UŻYWAMY TWOICH DANYCH OSOBOWYCH?

Zakupy online

Używamy Twoich danych osobowych do zarządzania zakupami dokonanymi online w 24MX w celu przetwarzania Twoich zamówień i zwrotów oraz wysyłania Ci powiadomień o statusie dostawy lub w przypadku jakichkolwiek problemów z dostawą produktów.

Będziemy też używać Twoich danych do przetwarzania reklamacji i zgłoszeń gwarancyjnych dotyczących produktów.

Dzięki danym osobowym możemy Cię zidentyfikować i sprawdzić, czy Twój wiek kwalifikuje Cię do zakupów online.

Zautomatyzowany proces decyzyjny:

Jeśli złożysz wniosek o przyznanie kredytu jako metody płatności, zostanie on oceniony i rozpatrzony w sposób automatyczny.

Marketing bezpośredni

Będziemy używać Twoich danych osobowych do przesyłania ofert marketingowych oraz zaproszeń – pocztą e-mail oraz w SMS-ach.

Aby poprawić Twoje wrażenia korzystania ze strony VMOTO24.PL, dostarczymy Ci odpowiednie informacje na temat polecanych produktów, wyślemy Ci przypomnienia o produktach pozostawionych w Twoim koszyku oraz spersonalizowane oferty. Cała usługa opiera się na Twoich wcześniejszych zakupach, kliknięciu i informacjach, które nam przesłałeś.

Obsługa klienta

Będziemy używać danych osobowych do przetwarzania Twoich pytań, reklamacji, zgłoszeń gwarancyjnych dotyczących produktów oraz pytań technicznych zgłaszanych pocztą e-mail, przez chat, telefonicznie i w mediach społecznościowych.

Możemy też kontaktować się z Tobą, jeśli wystąpią jakieś problemy z Twoim zamówieniem.

Rozwój i udoskonalenia

Będziemy używać Twoich danych, aby oceniać, rozwijać i ulepszać nasze usługi, produkty oraz systemy dostępne dla wszystkich klientów. Nie będziemy analizować Twoich danych na poziomie indywidualnym – wszystkie dane używane w tych celach będą zanonimizowane.

Będziemy między innymi przeprowadzać analizy, które pozwolą nam zmieniać nasze usługi, aby stały się one bardziej przyjazne dla użytkowników – poprzez modyfikację interfejsu użytkownika, który uprości przepływ informacji; wyróżnienie usług, które są najczęściej używane przez klientów w kanałach komunikacji cyfrowej; ulepszenie systemów IT w celu zwiększenia bezpieczeństwa użytkowników i innych osób odwiedzających naszą stronę internetową.

Analizy są też używane do rozwijania i nieustannego ulepszania logistyki dostaw towarów poprzez tworzenie prognoz zakupów, stanu magazynowego oraz dostaw, a także prognozowanie naszych zasobów z punktu widzenia zrównoważonego rozwoju – dzięki usprawnianiu procesu dokonywania zakupów i planowania dostaw.

Wypełnianie zobowiązań prawnych

Będziemy używać Twoich danych osobowych, aby wypełniać postanowienia prawa lub sądów oraz stosować się do innych postanowień władz.

Będziemy także używać Twoich danych osobowych do zbierania i potwierdzania danych finansowych w celu przestrzegania zasad prowadzenia księgowości.

Zapobieganie przestępstwom i wykorzystaniu danych w sposób niezgodny z prawem

Będziemy używać Twoich danych, aby zapobiegać stratom, upewniać się, że przestrzegasz regulaminu oraz aby wykrywać korzystanie z naszych usług w sposób niezgodny z zasadami i zapobiegać mu.

W celu bezpieczeństwa będziemy też stosować monitoring wideo, aby mieć dowód działań niezgodnych z prawem i móc zgłaszać takie działania dokonane w naszych sklepach.

Będziemy używać Twoich danych osobowych, aby zapobiegać niezgodnemu z zasadami korzystaniu z naszych usług online, móc sprawdzać takie przypadki oraz zapobiegać stratom i wyłudzeniom poprzez analizowanie zachowań klientów sklepu online.

NA JAKIEJ PODSTAWIE PRAWNEJ PRZETWARZAMY TWOJE DANE OSOBOWE?

Zakupy online

VMOTO musi przetwarzać Twoje dane osobowe, aby być w stanie świadczyć usługi i dostarczać zamówienia (wykonania umowy).

Marketing bezpośredni

Twoje dane osobowe są przetwarzane na podstawie uzasadnionego interesu VMOTO24.PL

Obsługa klienta

Twoje dane osobowe są przetwarzane na podstawie uzasadnionego interesu VMOTO.

Rozwój i udoskonalenia

Twoje dane osobowe są przetwarzane na podstawie uzasadnionego interesu VMOTO.

Wypełnianie zobowiązań prawnych

VMOTO przetwarza Twoje dane osobowe, aby wywiązać się z obowiązków nałożonych przez ustawę.

Zapobieganie przestępstwom i wykorzystaniu danych w sposób niezgodny z prawem

Twoje dane osobowe są przetwarzane w celu uniemożliwienia korzystania z naszych usług w niewłaściwy sposób oraz na podstawie uzasadnionego interesu VMOTO.

KTO MA DOSTĘP DO TWOICH DANYCH OSOBOWYCH?

Zebrane dane osobowe przechowujemy na terenie Europejskiego Obszaru Gospodarczego („EOG”), ale mogą one być także przesyłane do kraju spoza tego obszaru i tam przetwarzane. Każda operacja przesyłania danych osobowych jest wykonywana zgodnie z obowiązującym prawem.

Nigdy nie przekazujemy Twoich danych, nie sprzedajemy ich ani nie wymieniamy się nimi w celach marketingowych. Dane przekazywane podmiotom zewnętrznym są używane tylko do świadczenia Ci naszych usług.

Twoje dane osobowe, które są przekazywane podmiotom zewnętrznym, są używane tylko do świadczenia wymienionych powyżej usług. Otrzymują je firmy, które potwierdzają Twój adres, agencje komunikacji, które wysyłają potwierdzenia zamówień, magazyny i firmy kurierskie, które dostarczają paczki, firmy przetrwarzające płatności.

Dane przekazywane firmom zewnętrznym są używane wyłącznie do świadczenia usługi wymienionej powyżej i umożliwiają one agencjom marketingowym oraz dostawcom technicznym dystrybucję cyfrowych i drukowanych materiałów marketingu bezpośredniego.

Pamiętaj, że wiele tych firm ma niezależne prawo do przetwarzania Twoich danych osobowych lub jest do tego zobowiązanych.

Jeśli dane są przekazywane poza obszar EOG, VMOTO stosuje Standardowe klauzule umowne oraz Tarczę prywatności jako środki zabezpieczające w odniesieniu do krajów, w przypadku których Komisja Europejska nie stwierdziła odpowiedniego poziomu ochrony danych.

Jak długo będziemy przechowywać Twoje dane?

Będziemy przechowywać Twoje dane, tak aby móc przestrzegać twoich praw wobec nas i zgodnie z zasadami księgowości w twoim kraju.

Po upływie tego czasu Twoje dane osobowe zostaną usunięte.

JAKIE MASZ PRAWA?

Prawo dostępu do danych:

W każdej chwili masz prawo zażądać informacji o tym, które Twoje dane osobowe przechowujemy. Aby to zrobić, skontaktuj się z VMOTO – otrzymasz te informacje pocztą e-mail.

Prawo do poprawiania danych:

Masz prawo zażądać poprawienia swoich danych osobowych, jeśli są one niepoprawne, a także do uzupełnienia niekompletnych danych.

Prawo do usunięcia danych:

Masz prawo w każdej chwili usunąć jakiekolwiek dane przetwarzane przez VMOTO, z wyjątkiem następujących sytuacji:

– masz niezakończone postępowanie z Działem Obsługi Klienta

– jeśli podejrzewamy lub mamy pewność, że w ciągu ostatnich czterech lat korzystałaś(eś) z naszych usług w niewłaściwy sposób

– Jeśli dokonałaś(eś) jakikolwiek zakupów, zachowamy Twoje dane osobowe dotyczące transakcji w celach księgowych

Prawo do niewyrażenia zgody na marketing bezpośredni:

Masz prawo nie zgodzić się na otrzymywanie materiałów marketingu bezpośredniego, w tym także na sporządzanie analizy Twojego profilu, która jest przygotowywana w celu przygotowania takich materiałów.

Możesz zrezygnować z marketingu bezpośredniego, postępując zgodnie z instrukcjami znajdującymi się w każdej marketingowej wiadomości e-mail.

Gdy to zrobisz, VMOTO nie będzie mógł więcej wysyłać Ci żadnych ofert w ramach marketingu bezpośredniego ani informacji przesyłanych wcześniej na podstawie zgody na przetwarzanie danych.

Prawo zgłoszenia skargi w organie nadzorczym:

Jeśli uważasz, że VMOTO przetwarza Twoje dane osobowe w niewłaściwy sposób, możesz się z nami skontaktować. Masz też prawo zgłosić skargę w organie nadzorczym.